where is my mind?

hey hop.

har spenderat dagen med att spela TP med stammisarna här på jobbet. trevligt att få betalt för att spela spel.

jag är osäker på vad jag ska skriva då mycket som hänt hände för ett bra tag sen och är nu historia.

jag är nästintill 100'% säker på att jag när vårt kontrakt för lägenheten tar slut ska hitta något eget, då vår boendesituation just nu inte fungerar speciellt bra. Skulle kunna fungera om vi  hade något större än denna lilla hydda men jag vet inte om jag har lust att sätta dessa förhållanden på spel.

jag vet att jag inte alltid är den lättaste personen att bo med...allt är dock inte bara mitt fel även fast jag kan ta på mig de mesta. Men, jag tror det kan bli bra om jag gör något helt själv, leva mitt eget liv istället för att fortsätta vara detta tredje hjul som svansar efter dem istället för att göra annat. Jag känner att deras val inte ska behöva påverka mig och mina livsval vilket det lätt kan göra ibland,. Och vice versa, givetvis.

Så vi får se vad som händer.

I slutet av november åker jag till Australien föresten, Jag ska åka med Daniel, får bo hos hans familj helt gratis och plus att jag har kompisar över hela Aus. så när vi reser runt får jag bo gratis hos dem. Vilket är helt perfekt.
Har inte bokat biljetten riktigt än, den är ju rätt dyr men jag ska klara det. Once in a lifetime!!

Hmm, ja det är väl vad som har hänt sen sist jag skrev.

Jag mår bra, jag jobbar 50 t/v igen och det känns fantastikst att gå till jobbet varje morgon..jag älskar mitt jobb igen. Fast vi har öppnat resturangen nu och jag har gått och blivit nån jävla servitris..vilket jag inte gillar. Ingen gillar servitriser. nåja.


Här är lite bilder jag snott från folks facebooks..


Det här gör vi oftast varje söndag, åker till VintageParadiset Brick Lane. Daniel är alltid ensam kille med ett gäng galna tjejer som blir helt till sig över trasor som folk slängt iväg en gång i tiden


Jag, Nicole och Iines har väl antagligen precis käkat lunch, Brick Lane.

Och JUST bara för att jag försökte ladda up bilderna så vill det inte fungera..men två är bättre än noll.-.om man försöker tänka positivit.

Måste kila hemåt snart.

jag har nog nästan bestämt mig att klippa mig imorn.ganska kort.

Pussssssssssss

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Det gör inget att det är gamla nyheter, vi har inte hört de förr så för oss är allt nytt. Vad kul att allt funger på jobbet. Mindre kul med boendet. Du tror inte att det kan bli bättre om ni flyttar in i något större så ni kanske kan få egna rum.

Det är jättefina bilder. Och det låter väldigt spännande med Australien, det är ett land som jag är jättenyfiken på. När jag har spararat ihop tillräckligt med pengar om några år ska jag förhoppningsvis ta mig dit också.



Ha de

2009-05-04 @ 20:52:44
Postat av: Mama

Jätta fina bilder, kul att det bra på jobbet det underlättar ju en del. Kram Mama

2009-05-06 @ 21:22:05
Postat av: eva och hampe

hej igen. det var ju roligt att du trivs så bra på jobbet. vi får hoppas att du kan hitta någon annanstans att bo, för det måste tära på eran vänskap, och det vore ju tråkigt. bilderna var ju jätte fina. nu har vi flyttat färdigt hos daniel och marie. deras lägenhet är jätte fin från 48kvm till 100 kvm, så det är lite skillnad. många kramar från oss i hova och mariestad. ha det så bra.

2009-05-07 @ 18:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0