It’s gruesome that someone so handsome should care..

Helluuu.

Jag kan inte låta bli att skratta mig medvetslös åt mig själv..Som de flesta vet så är jag en ganska känslig person..när jag är arg så är jag förjävla förbannad, ledsen = tårar och när jag är glad så kan jag bokstavligt talat hoppa runt av glädje.
Och ibland så avspeglas det här på bloggen, idag är jag lycklig och mår som en prinsessa igen och därför fick den bli rosa.

Denna vecka har jag sprungit runt som en galen tant och haft saker för mig lite här och var. Jobbat 56 timmar, dansat mig genom nätterna och vandrat hem genom vackra London i soluppgång, jag har träffat nya vänner och kanske tom. skaffat mig ett par fiender.

Jag har druckit ofantligt många Gin&Tonic vilket är min nya favoritdrink, minst en om dagen.

Den 20:e åker jag upp till Manchester och hälsar på Rusty, det ska bli förjävla kul, fest hela helgen! ye!

Grattis mor min, jag blev så exhalterad av att hela tjocka släkten fick plats i en och samma webcam att jag glömde säga det. Jag fick en tår i ögat efter jag sagt hej då, Jag saknar er kära familj. Men snart så ses vi.

Det är varmt här just nu, äntligen sommar igen! litebadsugen.

Imorn kommer Kristina förbi mitt jobb, vi ska ta ett par drinkar och snacka skit! Vi träffas ju inte alls ofta längre nu när jag har flyttat men jag tror det kan va bra att man inte ses varje dag.

Nu lyssna klart på The Smiths, dricka upp min Gin och kolla på nåt avsnitt av the hills, sen måste jag nog sova...

 

L5LS3C


puuuuuuuuuuuuuuus

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Då förstår jag färgerna lite mer. Den hela svarta sidan gjorde att hela bakgrunden var svart. Och det gjorde det svårare åtminstone för mig att läsa kommentarerna. Även om du säkert blir mätt på alla drinkar hoppas jag du kommer ihåg att äta mat också emellanåt. :-)

2009-06-01 @ 15:43:38
Postat av: Mama

Skönt att du mår bra.Konstig känsla de där du i datorn och alla vi andra hos m&m, nästan som att du var där.Puss på dej.

2009-06-03 @ 22:10:16
Postat av: Jen

Jaa, nästan som att jag var där. Men snart är jag där ska ni se.

2009-06-03 @ 23:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0