watch me watching you

Ny vecka avklarad..jag har jobbat vaaarje dag! Så nu är jag trött som satan och kan inte vänta till helgen när jag och Dave ska gå och se Ben Kweller! Woho! Efter det så kommer väl resten av gänget förhoppningsvis möta upp oss at Koko och sen är det fest!

Så nu är det bestämt iaf..Jennifer flyttar ut på tisdag och jag och dave stannar kvar för att göra ett hem för oss...Jag har en riktigt bra känsla av dethär faktiskt..Det låter konstigt men nu kommer jag äntligen få en chans att sakna min kompis! Jag kommer ha en anleding till att gå upp på mina lediga dagar för hon kommer inte ligga snarkandes bredvid mig..vem känner att man vill väcka någon som snarkar liksom? Så kommer jag bo ensam med Dave..vilket är lite läskigt men det ska bli kul också..vi ska försöka fräscha upp stället så gott det går, få in ett litet matbord och skapa ett litet  hem åt oss..läskigt..

Ikväll är det stängning som gäller precis som alla kvällar innan dess..igår var det Quiz night på jobbet, vilket betyder att man kommer in me ett gäng vänner och bildar ett lag..Så kommer vår Quizmaster Mike och alla lagen tävlar mot varandra i en fyra ronder frågesport..Hur kul som helst..igår var vi som jobbar också med med vårat Bar Staff Team..(Dave var också där och hjälpte till haha)

Det var allt..hadebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0