we are the people.


nytt för denna vecka?
ja vi hade ju den här förbannade swine-flu här i England, vet icke vad ni har valt att kalla detta kaos, grissjukan?

Jag var ute med grabbarna från jobbet i lördags, hamnade på Leicster Sq på nån riktigt äcklig klubb, vi bestämde oss för att det ända sättet att överleva natten på denna klubb var att dricka oss medvetslösa. Sagt och gjort. Lättast hade ju varit att gå någon annanstans, men icke. Engelsmän!

Om cirkus en vecka Kanske jag flyttar ut, till mitt eget ställe. Brett, en kille från jobbet flyttar tillbaka till Aus så då får jag ta över hans rum, ska bara ringa och bekräfta med hyresvärden så är rummet mitt. 

Lördag och söndag då har för mycket ledig tid att göra saker, vilket oftast resulterar i att jag gör rätt dumma saker. Igår gjorde jag en tatuering över hela handen.


Heh, oroa er inte. Det är bara henna. Ni vet sånt där turistskit man gör på Mallis när man är 12.

Vad mer har jag att berätta för er, igår ringde mamma mig, vi pratar alltid på söndagar. Det var härligt att höra din röst..efteråt gick jag hem och grät en skvätt. Lite hemlängtan. Pratade nyss med mormor, ännu mer längtan.

Nåja.

Ska snart börja jobba.

Men jag mår toppen, jag lever livet fullt ut just nu, dansar mig igenom nätterna, träffar nytt folk och tar ingenting på för stort allvar. Jag känner att detta är en tid i mitt liv jag aldrig kommer glömma. Jag älskar mitt liv!

Och jag älskar er, mest av allt!


Puss

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vad kul att det verkar som det har löst sig för dig med en egen kuppe.

Vart flyttar du någonstans? Inom Camden eller närmare jobbet eller???

2009-05-11 @ 21:11:58
Postat av: Birgitta

Här heter den svininfluensan.

2009-05-11 @ 21:18:57
Postat av: Anonym

nej det blir väldigt nära jobbet isåfall i London Bridge.



2009-05-11 @ 22:42:19
Postat av: Mama

Snygg tatto, lite blek kanske.Puss Mama

2009-05-12 @ 20:49:25
Postat av: jen

Mama, jag den är lite blek...ttog inte riktigt hand om den i början.

vilket är lite tråkigt!!!

2009-05-13 @ 14:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0