with your feet in the air and your head on the ground


Heeelu

Jag sitter på min rast nu och har precis klämt i mig en toast och har inte så mycket att göra känner jag.

Inte mycket alls.

Jag är dock ledig HEELA helgen fram tills på tisdag så jag kommer ha otroligt mycket tid till att göra vettiga saker. Fast jag vet ju hur jag blir när jag har för mycket tid över, oftast så händer rätt dumma grejer.
Jag funderar T.ex. på att:


Klippa mig, alltså, ingen frisör utan jag gör jobbet.(gratis, en klippning här för män går på runt 500 spänn,och tänk då hur mycket min lejonman skulle gå på om jag vill ha en liten trimmning liksom)

Göra en till piercing, Jag har två alternativ: en till i näsan precis bredvid den jag redan har eller i tungan. Jag vill eller kan inte ens ta hand om de jag redan har så detta vore väldigt dumt.

Göra en tatuering, detta är dock något som jag vill men pga att jag inte är säker på motivet ännu så är detta rätt dumt.

Bli blondin, det dummaste jag någonsin skulle kunna försöka mig på, igen.

Vaxa benen med ett sånt där "gör själv hemma" riktigt dumt. slutar alltid i blod,svett och tårar.

Nåja, vi får se hur detta slutar.

Ha en trevlig helg.




pusss älskar er.


Kommentarer
Postat av: Mama

Koppla av behöver inte göra något när du är ledig.njut bara. Kram Mama

2009-05-23 @ 22:43:29
Postat av: jen

nej du vet hur jag är..måste alltid göra nåt..

2009-05-25 @ 16:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0